Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna www.nawamgdynia.fora.pl
Forum Nawigatorˇw 2011
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Po ostatniej wizycie na basenie (po 5 latach przerwy) przera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna -> Wyk│ady/wyk│adowcy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Oficer



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:46, 09 Kwi 2014    Temat postu: Po ostatniej wizycie na basenie (po 5 latach przerwy) przera

Tak na marginesie.
[link widoczny dla zalogowanych]
w sumie to dobry pow├│d.By─ç seksoholiczk─ů to te┼╝ zatajona choroba, bo jak uzasadni─ç, ┼╝e znalaz┼éa sobie innego faceta, skoro wszystko mia┼éa na miejscu u m─Ö┼╝a. ─çwiczy┼éy┼Ťcie na tym???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po drugie, co do odkladania kasy to ciezko jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
WItaj Moonchild
[link widoczny dla zalogowanych]

50% przypadk├│w. [link widoczny dla zalogowanych] W okienku rejestracji dostaje sie cos w rodzaju wypisu oraz recept─Ö na ┼Ťrodki pbolowe i hormony.
bardzo dobre pytanie bo ja to nawet nie zak┼éadam czego┼Ť takiego jak cz─Ö┼Ťciowa niesprawno┼Ť─ç nogi.... Dzi─Ökuj─Ö bardzo thaisee80 za udzielenie odpowiedzi O nostryfikacji dyplomu ju┼╝ wiem , zastanawiam si─Ö czym┼╝e jest 'concorso' ? Czy to, ze jest ona na logike d┼éu┼╝sza ni┼╝ miesi─ůc o 6dni sprawia w kwestii prawnej, ┼╝e jest to umowa zawarta na okres pr├│bny przekraczaj─ůcy jeden miesi─ůc? 6.Jaki kolor lubisz najbardziej? czarna sukienka na ┼Ťlub- gratuluj─Ö dobrego smaku [link widoczny dla zalogowanych]
Czy Was te┼╝ tak boli broda i co mo┼╝na na to poradzic? Poza tym takie badania sponsorowane badania pokazuja sie zazwyczaj w czasopismach popularno naukowych, naukowych o zasiegu krajowym, dlatego pisalalem ze najlepiej zajrzec na liste filadelfijska tam publikowac bzdury na zamowienie jest ciezko. DZIE┼â SI├ôDMY: Tylko , kt├│ry Ksi─ůdz zagl─ůda na damskie forum dyskusyjne????????????? Ja by┼éam dzi┼Ť w M&M studio. W poniedzia┼éek zaczynam g┼éodowanaie, ju┼╝ nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç. Ale choroba trwa i trwa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I can't wait to get back on that plane and sit in the seat properly.
wykasuj nawias na końcu paska adresu
[link widoczny dla zalogowanych]

Ej dziewczyny niedawno bylam u ginekologa pierwszy raz w zyciu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Cio ? Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 700temat├│w,fotki pozabiegowe,przejrzyscie ulo┼╝one tematy.Ka┼╝dy temat opracowany z du┼╝o iloscia informacji i fotek.Tw├│j post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi!
Alkoholik pozostanie alkoholikiem całe życie -nawet po leczeniu, może zostać najwyżej trzeźwym alkoholikiem a zostanie nim tylko wtedy kiedy naprawdę zrozumie że nie może i nie chce wypić już do końca życia ani jednego piwa, ani jednego kieliszka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie pojde do innego lekarza, bo do Dr.
Gdy ju┼╝ przela┼ée┼Ť 5z┼é na konto znajduj─ůce si─Ö na 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bula, no w┼éa┼Ťnie chyba przesta┼éo mi wychodzi─ç...

Gratuluj─Ö wytrwa┼éo┼Ťci co do orbitreka - te┼╝ go mam , ale naweet nie wiem czy jeszcze dzia┼éa . [link widoczny dla zalogowanych] W czasie 17 dniowej schud┼éam 6 kg bo nie mia┼éam za bardzo z czego chudn─ů─ç W sumie mam normaln─ů budow─Ö cia┼éa i nie jestem ani chuda ani puszysta
a mi wysz┼éo 3170 Generalnie to jest tak, ┼╝e w ka┼╝dej z firm, kt├│re wymieni┼éy┼Ťcie maj─ů zawsze co┼Ť dobrego jako┼Ťciowo, trzeba tylko dobrze wymaca─ç materia┼é. obiad u rodzicow, potem lenistwo u siostry, a pozniej powrot do rodzicow na kolacje . Nie mog─Ö znie┼Ť─ç straty tak dobrego fryzjera! Prosz─Ö o informacje. [link widoczny dla zalogowanych]
Chamskie odzywki niestety s─ů domen─ů internetu, a szkoda, ale czasami gdzie┼Ť tam miedzy wierszami zawieraj─ů jakie┼Ť wskaz├│wki ( o ile to oczywi┼Ťcie nie tylko inwektywy). A pyta┼éam przd ci─ůz─ů lekrzy - zrobi─Ö badania - nie trzeba to si─Ö rzdako zdarza - dziewczyny NIE ┼Ü┼üUCHAJCIE RZ─äDAJCIE BADAN P├ô┼╗NIE TO WY CIERPICIE ONI MAJA W NOSIE WASZA STRAT─ś 2. Wiadomo, ile mnie to b─Ödzie kosztowa┼éo finansowo, a i tak si─Ö boj─Ö straszliwie, bo ryzyko przy takich przeszczepach jest ogromne!!! te wsyztskie wymienione przez Ciebie aktorki wprawdzie s─ů ladne ale jakie┼Ť takie malo oryginale,charkterystyczne i rozponawalne Sa jakies takie nijakie i jedna podobna do drugiej...takie klony Odstaw calkowicie pieczywo, make, slodycze. Na tym etapie si─Ö zatrzyma┼éy ale po roku zn├│w zacz─Ö┼éy rosn─ů─ç i stopniowo (przez ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
tel 695 430 228
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem ze na Zamenhofa cennik to 1000 lub 1700, ale kt├│ra┼Ť pisa┼éa┼╝e ceny sa zale┼╝ne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam takie w┼éa┼Ťciwie to dla ┼éadnych plec├│w je kupi┼éam bo zawsze mia┼éam problemy ze sk├│ra i wypryskami :/ rzeczywi┼Ťcie poszale─ç sie nie da .... odcinek coraz lepiej tanczy,w sumie kazdy radzi sobie coraz lepiej z wyjatkiem chyba tylko Dancewicz,kt├│ra widac ze nie ma zdolnosci tanczenych,porusza sie jakos tak ciezko ┼üadna z Danceiwcz kobieta ale drygu do tanca to one niestety nie ma...
Wprowadzenie ma┼Ťlanki zamiast mleka w piatym dniu jak najbardziej polecam (niekt├│re organizmy nie toleruj─ů mleka niekwaszonego).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuj─Ö si─Ö dobrze, ┼╝adnych skutk├│w ubocznych poza sucho┼Ťci─ů w ustach. [link widoczny dla zalogowanych] Na twoim miejscu w 7 dniu zrobilabym chociaz jedna, a najlepiej jak masz mozliwosc to co dzien, bo wczesniej nie robiles.
Ryszard, Gdańsk Tak najdalej jak sie da, czy tak przy brzegu? I ma twarz zołzy. najlepiej isc do salonu poniewz oni powidza ci wszystko i zroba to profesjonalnie a nie jak kolezanka. Ale nie dostałam @. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za odpowiedź im więcej będę miała przykładów z życia tym lepiej. Wkladam szare mydlo w kostce do wody i tak jakbym myla mydlem rece. Niestety ja nigdy bym tego nie zrobila. a te nieoryginalne DZIEKI WIELKIE ZA TA PIOSENKE a Ktos wie Moze W jakiej takiej fajnej wersji jest WYkonywany SPEEDY gonzales??? To może i ja kupię sobie psa... [28.01] 09:57 Jack the Ripper
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja by┼éam nieprzytomna po bromergonie, nie mog┼éam funkcjonowa─ç, nie je┼║dzi┼éam samochodem, bo chyba zasn─Ö┼éabym za kierownic─ů.
┼╗a┼éujcie faceci, ┼╝e nie mo┼╝ecie tego do┼Ťwiadczy─ç
Po co sie kaleczy─ç jak i tak albo nie widac zadnej roznicy albo chodz─ů laski z chamskimi ochydnymi silikonowymi warami ze az sie niedobrze robi i smiac si─Ö chce jak sie na nie patrzy.

Opowiem jakie to ┼éatwe i proste, ale je┼Ťli nie masz teraz 5 minut ┼╝eby spokojnie o tym przeczyta─ç zapisz adres tej strony i wr├│─ç do niej kiedy b─Ödziesz mia┼é czas :
[link widoczny dla zalogowanych]
A czuj─Ö si─Ö wspaniale!!!!!!
ty chudniesz, a ja anadal tyje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli to jest problem obojga p┼éci, a szczeg├│lnie urasta do rangi ogromnegej trudno┼Ťci, im cz┼éowiek jest starszy. [link widoczny dla zalogowanych] :S
Teraz jest ok , cho─ç do siebie wracam bardzo powoli.Czekam w kolecje do endo. facet wk┼éada fiutka bez kondoma, i oboj─Ötnie czy sie spu┼Ťci czy nie, to dochodzi do zap┼éodnienia:/ podoba mi si─Ö badanie wykazalo zaawansowany zcn obustronny z przewaga po stronie lewej. Wiecie co mamusie, mo┼╝e spotkajmy si─Ö w Bia┼éym i po prostu p├│jd┼║my sobie na browarka? [link widoczny dla zalogowanych]
Na razie o dziwo jest ok, ale by┼é w ┼╝┼éobku dopiero 2 dni po chorobie...wi─Öc czekamy.... lekarz jeszcze przed za┼éo┼╝eniem szw├│w przepisa┼é mi ma┼Ť─ç braunovidon tzn.mama chcia┼éa zeby spr├│bowa─ç czym┼Ť smarowa─ç a w ostateczno┼Ťci dopiero zdecydowa─ç sie na wyciecie. daj zna─ç Zwyk┼ée masci nigdy do konca nie pomog─ů chyba ze blizna jest ma┼éa wiec w moim przypadku jest malo prawdopodobne zeby na samych masciach szybko pozbyc sie jej. pamietajcie ze im wieksza mase miesniowa bedziecie miec,tym wiecej kalorii bedziecie spalac !!takze warto by bylo nawet w domu pocwiczyc z ciezarkami,jak nie wiecie jak,na pewno cos sie znajdzie w necie ,polecam tez miesiecznik shape(dosyc drogi,ale czesto sa bardzo fajne zestawy cwiczen) poleaga albo na przeszyciu czerwieni lub wype┼énieniu ust srodkiem typu type┼éniacz lub w┼é─ůsny t┼éuszcz polecam salon na chmielencu inspiracje!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uda┼éam si─Ö do chirurga dostaam antybiotyk a w aptece kupi┼éam ma┼Ť─ç na bazie ibuprofenu, i mentolu, moczy┼éam codziennie i smarowa┼éam plus antybityk.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniewa┼╝ martwi mnie pare kwestii.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna -> Wyk│ady/wyk│adowcy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin