Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna www.nawamgdynia.fora.pl
Forum Nawigatorˇw 2011
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dzikuej za odpowiec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna -> Wyk│ady/wyk│adowcy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Oficer



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:54, 08 Kwi 2014    Temat postu: dzikuej za odpowiec

0,670 S/CO (ujemny 0,64) test na awidnosc ktory dzisiaj odebralam jest nastepujacy :
[link widoczny dla zalogowanych]
* Przed┼éu┼╝anie Naturalnych Paznokci Na Szablonie - 60z┼é Pal sze┼Ť─ç my┼Ťl─Ö t─Ö st├│w─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
No 1 Shout Ol┼Ťnienie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 170 cm i wa┼╝─Ö 55 kg [link widoczny dla zalogowanych] Musz─Ö jeszcze raz wszystko przemysle─ç...
i jak z poszczegolnymi dniami-wiem ze juz parokrotnie podawalyscie przepisy ale powiedzcie jak wy to stosujecie nadaje jak chcesz troche sloneczka zlapac to idz na profesjonalny solar a nie takie cos albo lepiej na sloneczko u ciebie jest 6 lamp po 15 wat a na powaznym solarium 3-6 lamp na sama twarz po 500-1000 wat a wiec jaka roznica. przesuwa, niczego nie musz─Ö poprawia─ç. a swoja droga moze ktos wie jaka role odgrywa ciezar kola zamachowego? wiec my┼Ťl─Ö ze mo┼╝esz spr├│bwac. [link widoczny dla zalogowanych]
to niesamowite ale tyle mniej wiecej wychodzi bada┼é mnie po ciemku i znalazl mi miesniaka i nazerke (moze i ma racje, ale zamierzam sprawdzic to u innego lekarza) Jest to dieta z niskim indeksem glikemicznym (ry┼╝ br─ůzowy), ziemniaka nigdy nie jad┼éam. niestety potwierdz─Ö z┼ée s┼éowa. bo dzieci ju┼╝ muzu┼émanami nie s─ů .... Nawet nie wiem kiedy zlecial mi czas od Bozego Narodzenia a tu juz niebawem bedziemy sie szykowac do wyjazdu na WIelkanoc. elenka79 - szamponu u┼╝ywam co wiecz├│r i staram si─Ö trzyma─ç na g┼éowie p├│┼é godziny Wcze┼Ťniej p┼éucz─Ö w┼éosy parzonym rumiankiem z po┼é├│wk─ů cytryny
[link widoczny dla zalogowanych]
Good evening, czy kt├│ra┼Ť z bywalczy┼ä tego forum ma kochanka Turka, tak dla przyjemno┼Ťci, bez zobowi─ůza┼ä, chodzi mi o znajomo┼Ť─ç trwaj─ůca d┼éu┼╝ej niz 1 sezon, chcia┼éabym pogada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej,ja w┼éa┼Ťnie po aerobiku w activie.Troche mnie uda bol─ů, ale ┼Ťwietnie sie czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
uda od przodu ju┼╝ prawie pozby┼éy si─Ö cellulitu a kolana wygl─ůdaj─ů ca┼ékiem spoko. A lida jest produkowana prze t─ů sam─ů firm─Ö co meizitang.
Dzis dzwonil do mnie adecco, ale niestety potrzebowali kogos z ang+franc, a ja niestety francuskiego to ni w zab
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzura odmłodziła mnie o 10 lat polecam wszystkich !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] hej dziewczyny....jakies kilka dni temu a dokladniej 3 dni temu zaarbowalam wlosy na sredni braz..przedtem mialam juz bardzo ''jasny '' ''ciemny blond''..oczywiscie to nie byl rowniez moj naturalny ..no i po tym srednim brazie a uzylam herbashine wyszedl mi ciemny prawie czarny braz...czy jest jakas szansa unikajac dekoloryzator lub innych swinstw by ten kolor spłukal sie..?niby to byl bez amoniaku do 8 tyg...nie dochodzi do mnie mysl by zostaw w tym klorze bo mam jasne odrosty;//uzywlam juz soku z cytryny,rumianku, szamponu przeciwlupiezowego..i nic...jest cos jeszcze..procz ostatecznego ciecia i tak juz krotkie sa;/
Ja tez zaczyna┼éam od kursu ale to by┼éa porazka tylko tyle ze certyfikat a reszta to moja pasja i cie┼╝ka praca w salonach .A od roku prowadze sw├│j salonik i na klient├│w nie narzekam czasami az za du┼╝o ale tylko sie cieszy─ç . a co do smingusa, to ja go sobie nigdy nie daruje, i zawsze wszystkich obleje, a co.. Kamil - my┼Ťl─Ö, ┼╝e jest to Down Low So Long Goodbye, tam wsamplowano Samba Pa Ti. M├│j naturalny kolor w┼éos├│w to jasny br─ůz. 2. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mieszkam troch─Ö daleko od wroc┼éawia, bo w okolicach legnicy, ale moze znajdzie sie kto┼Ť w┼éasnie z tych okolic, z ochot─ů mog┼éabym pogada─ç czy spotka─ç si─Ö na ┼╝ywo. Kto mi powie jak ┼éatwo trafi─ç do zak┼éadu Evolution ?Jak dojecha─ç z Koszutki? Pozdrawiam maniak├│w muzycznych 2. Kto si─Ö zgodzi ze mn─ů ? bo spotka┼éam si─Ö z r├│┼╝nymi opiniami na temat uk─ůsze┼ä. siedz─ů na strychu i czasem wychodz─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
te spalacze t┼éuszczu to mo┼╝esz do┼╝uci─ç po jakim┼Ť czasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
herbata ziołowa (bez dodatków owocowych)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w wtorek mialam usunieta 6 i lekarz nie dal mi zadnych antybiotykow i nic nieprzepisal ani nie polecil po 20 minutach wyciagnelam tampon i przeplukalam woda,
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Ökszo┼Ť─ç kobiet z nimi ┼╝yje, niekt├│re nawet nie wiedz─ů─ç, ze je maj─ů. Ja akurat sko┼äczylam 5 letnie studia w Olsztynie na UWM - zarzadzanie nieruchomosciam, a od wrzesnia ide na praktyk─Ö - koszt to ok 4 tys.
ja si─Ö do┼é─ůczam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
miłego dnia

7.Jak sp─Ödzi┼éby┼Ť wymarzony weekend? [link widoczny dla zalogowanych] Lek jest b.
w te wakacje zachia┼éo mi sie jakiejs zmiany i postanowilam rozjasnic sobie wlosy na bardzo jasny blond. Mia┼éam potworne problemy z depilacj─ů, bo w gr─Ö wchodzi┼éo albo codzienne golenie, kt├│re podra┼╝nia┼éo cholernie sk├│r─Ö, albo wosk, po kt├│rym wrasta┼éy mi w┼éoski. Sama nie wierzy┼éam wi─Öc spr├│bowa┼éam i zd─Öbia┼éam, oczywi┼Ťcie w dobrym tego s┼éowa znaczeniu. Ponadto powiem Ci szczerze, ┼╝e nie widzia┼éam ┼éadnie powi─Ökszonych ust tym preparatem - wi─Öc napisz do dziewczyn z forum, aby przes┼éa┼éy Ci swoje zdj─Öcia. Ja spotka┼éam si─Ö z powszechn─ů w┼Ťr├│d znajomych opini─ů, ┼╝e kr├│tkie w┼éosy mnie odm┼éodzi┼éy Zapewne wszystko zale┼╝y od fryzury, ale wydaje mi si─Ö, ┼╝e kr├│tka, lekka m┼éodzie┼╝owa fryzurka mo┼╝e raczej odj─ů─ç znacznie lat, ods┼éoni─ç i rozja┼Ťni─ç buzi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam cos nowego o Atkinsie. towary s─ů bardzo niesprzedawalne mniej wi─Öcej 50% z nich. Nie s─ů grube, s─ů bardzo eleganckie, nie odpryskuj─ů, ka┼╝dy na imprezie je podziwia┼é! jako┼Ť tak sie utar┼éo ┼╝e paj─ůk jest obrzydliwy a np biedronka fajna a tak na prawde w naszym klimacie nie wynika to z ┼╝adnych sensownych przes┼éanek tylko jakiego┼Ť g┼éupiego przyzwyczajenia pzdr. a ja mam pytanie???? kwestia podk┼éadu, ale i retuszu zdj─Öcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Po całym leczeniu dam znać http://www.dentalexcellence.pl/Endodoncja.asp x
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do┼Ť─ç szybko, jak na jako┼Ť─ç oczekiwan─ů za t─Ö cen─Ö zacz─Ö┼éy p─Öka─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie mylic z samym poranek
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasieńka 23 dzięki za post.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ataner, gdyby to tylko o słodycze chodziło....prędzej zrezygnuje ze słodyczy niż z żółtego sera, a jak jeszcze piwko do tego to już \umarł w butach\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(Ôľł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli chodzi o dr─Ötwienie r─ůk, to troch─Ö usta┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] No tak napewno siedz─ůc nic nie zdzia┼éacie.
a co do tabletek po jakich nabrzmiewaja, staj─ů si─Ö pe┼éniejsze(oczywiscie nie rosn─ů) to polecam novynette, cilest, mercilon, regulon, logest, harmonet, diane 35, microgynon, stediril...i tak dalej. Domyslam sie, ze Twoj chlopak jest Wlochem? Gdy zaprzesta┼éam terapii hormonalnej toprzesta┼éam spa─ç. to czytajcie wszystko, a nie tylko pierwsze posty. A ja polecam Iwonke z Verite teraz pracuje w Infinity na kolorowym 33 [link widoczny dla zalogowanych]
A co to apuamit??? 11.04 1900 jakos przetrwalam ... No chyba ze sie uzywa zeli jakis z bazar to zmienia postac rzeczy... Stresuje sie bo to bedzie juz drugi etap i na bank mnie przeegzaminuja ze wszystkiego co mozliwe. jak tak dalej bedzie to du┼╝a op┼éata to przys┼éowie si─Ö sprawdzi ze za pieni─ůdze ksiadz sie modli tak to wczoraj wygl─ůdalo dasz kase bedziesz wolny Komu bardzo zale┼╝y to musi j┼Ť─ç do swojej kurii popyta─ç POZDRAWIAM LUDZIE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko przez ten koncert, ale musz przyznac że było super!
[link widoczny dla zalogowanych]
ha a wi─Öc...
11 dniowa 2 dzien dzis by mino┼é no ale moja kochana mamuska nie da┼éa za wygrana a teraz mam straszne wyzuty sumienia dlatwego ze zjad─ům i t jeszcze na noc eh no ale od jutea musi sie udac musze przechytrzyc jakos starsza


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona G│ˇwna -> Wyk│ady/wyk│adowcy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin