www.nawamgdynia.fora.pl
Forum Nawigatorów 2011
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.nawamgdynia.fora.pl Strona Główna
->
Regulamin Forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Regulamin Forum
Propozycje i uwagi dotyczące forum
Fizyka
Matematyka
ETO
Nawigacja
Łączność Morska
MPDM
BiHP ;)
Wiedza Okrętowa
Podstawy Ekonomii
Fizyka (lab)
Matematyki (ćw)
MPDM (lab)
Łączność Morska (lab)
Nawigacja (ćw/lab)
Podstawy Ekonomii (ćw)
język angielski (ćw)
ETO (lab)
OFFtop
----------------
O wszystkim, i o niczym
Ogłoszenia Duszpasterskie
----------------
Starostwo ;)
Studia
----------------
Sprawy ogólne
Wykłady/wykładowcy
Ćwiczenia/laborki
Pomoce naukowe ;)
Organizacje i Koła Studenckie
GRUPY
Życie Studenckie
----------------
Imprezy
Wydarzenia
Akademik
AlleDrogo ;)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MartynaIwaszkiewicz
Wysłany: Śro 13:34, 07 Wrz 2011
Temat postu:
rozumiem, że zgłaszasz swoje wątpliwości odnośnie regulaminu? :D myślę, że rozpatrzę to z modami i podejmiemy jakąś decyzję ;D
Bartosz_Smaga
Wysłany: Śro 12:52, 07 Wrz 2011
Temat postu:
Cytat:
używania pisowni typu "jush", "poojdziesh" (tzw. leet speech);
:cry:
MartynaIwaszkiewicz
Wysłany: Śro 9:30, 07 Wrz 2011
Temat postu: Regulamin Forum
§ 1
Regulamin korzystania z Forum Nawigatorów 2011 fora.pl jest integralną częścią regulaminu korzystania z fora.pl dostępnego pod adresem w pliku .pdf (fora.pl/content/pl/files/regulamin.pdf)
§ 2
1. Administratorzy Forum nadzorują działanie Forum i przyjmują wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale forum - Propozycje i uwagi dotyczące forum.
2. Administrator Forum ma prawo usunąć konto użytkownika bez podania przyczyny.
3. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo wyłączenia Forum bez uprzedzenia i podawania przyczyny.
4. Administratorzy Forum mają prawo dokonania zmiany w profilu użytkownika, szczególnie jeśli w/w zmiany uzasadnione są zapewnieniem prawidłowego działania Forum.
5. Każdy użytkownik ma obowiązek stworzenia konta wg. schematu: imię_nazwisko bądź ImięNazwisko.
§ 3
Redakcja Forum ma prawo przenosić, łączyć oraz blokować wybrane działy, tematy, wypowiedzi.
§ 4
Użyte w regulaminie pojęcia należy rozumieć następująco:
1. Użytkownik - osoba zarejestrowana na forum, która zaakceptowała ogólne warunki rejestracji oraz regulamin.
2. Moderator - osoba pilnująca porządku.
3. Administrator - zarządca forum.
4. Redakcja Forum - ogół moderatorów i administratorów. Członkowie redakcji są wyróżnieni spośród innych użytkowników.
5. Ban - Zablokowanie dostępu do forum. Odbywa się poprzez nałożenie blokady na nick, ip lub i jedno i drugie.
6. Ostrzeżenie - punkt karny przyznawany za nie przestrzeganie regulaminu, maksymalna ilość ostrzeżeń to 10.
7. PW - Prywatna Wiadomość, czyli system do przesyłania prywatnych wiadomości na forum.
Netykieta
§ 5
1. Na forum obowiązkowo należy przestrzegać zasad netykiety.
2. Wypowiedzi powinny być kulturalne, zgodne z polskim prawem oraz zasadami współżycia społecznego.
3. Należy starać się pisać poprawną polszczyzną, stosując znaki interpunkcyjne oraz zasady polskiej ortografii, wyjątkiem jest brak stosowania polskich znaków diakrytycznych co jest dozwolone w internetowej etykiecie.
§ 6
Zabrania się w szczególności:
a) używania wulgaryzmów, dotyczy to także wulgaryzmów w obcych językach;
b) aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta aby uniknąć nadzoru;
c) używania pisowni typu "jush", "poojdziesh" (tzw. leet speech);
d) dublowania tematów;
e) cytowania obrazków, postów bezpośrednio poprzedzających nasz post lub długich wypowiedzi bez ich obcinania;
f) pisania dwóch lub więcej swoich postów jeden pod drugim;
g) pisania całych postów i tematów DUŻYMI LITERAMI oraz nadużywania styli formatowania (kolor, większa czcionka, tekst pogrubiony, kursywa itp.) bez przyczyny;
h) odchodzenia od głównego tematu wątku (tzw. offtopic), wyłączając dział OFFtop
i) zakładania tematów w nieodpowiednich działach (tzw. NTG);
j) powtórnego wysyłania uprzednio skasowanych przez moderatorów postów;
k) tworzenia tematów o nazwie "pomocy", "ratunku" itd.; zabrania się również umieszczać całości treści posta w temacie (pisząc "j/w"); temat postu powinien jak najlepiej odzwierciedlać jego treść.
l) obrażania innych użytkowników (tzw. flamewar);
m) umieszczania na forum plików (w tym zdjęć) powszechnie uznanych za obraźliwe lub naruszające czyjeś dobra;
n) "sztucznego" nabijania licznika postów;
o) pisania postów o treści "przyślij też do mnie na
moj_mail@adres.pl
" lub "dołączam się do pytania"; chyba, że temat tego wymaga.
p) zwracania uwagi przez użytkowników innym użytkownikom, iż złamali regulamin. Do tego służy funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście;
r) umieszczania treści faszystowskich, komunistycznych, pornograficznych bądź dyskryminujących innych ze względu religię lub wyznanie;
§ 7
Wszelkie podziękowania, sugestie etc. skierowane do użytkownika lub członka redakcji należy przesyłać poprzez PW lub inne komunikatory.
Nagrody i kary
§ 8
Tematy i posty niezgodne z zasadami określonymi tym regulaminem mogą zostać zamknięte bądź skasowane przez moderatora lub administratora.
§ 9
1. W przypadkach łamania regulaminu, moderator lub administrator może przyznać użytkownikowi ostrzeżenie.
2. Wraz z przyznanym ostrzeżeniem mogą zostać nałożone na użytkownika dodatkowe sankcje:
a) 10 ostrzeżeń - ban
3. Każde ostrzeżenie przyznawane jest wraz z krótkim uzasadnieniem.
4. W razie wątpliwości co do słuszności przyznanego ostrzeżenia użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji moderatora do jednego z administratorów.
5. W szczególnych przypadkach administratorzy mogą odstąpić od powyższego schematu, włącznie z możliwością natychmiastowego zbanowania użytkownika.
6. Redakcja forum może obniżać poziom ostrzeżeń w nagrodę za działalność na rzecz społeczności forum.
§ 10
Wysyłanie bezpodstawnych raportów będzie karane ostrzeżeniem. Jeżeli według użytkownika w jednym temacie więcej niż jedna wypowiedź łamie niniejszy regulamin, użytkownik powinien zgłosić jedną wypowiedź, a w uzasadnieniu podać inne.
W razie wątpliwości, należy zgłosić się do administratora forum w celu wyjaśnienia sytuacji zaistniałej w powyższych punktach.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin